Returpolitik
Returpolitik
Vores returpolitik gælder i 14 dage. Hvis der er gået 14 dage, siden du modtog din ordre,
kan vi ikke tilbyde dig fuld tilbagebetaling eller ombytning. For at være berettiget til en returnering skal din vare være
ubrugt og i samme stand, som da du modtog den. Den skal også være i den originale
emballage. For at gennemføre din returnering skal vi bruge en kvittering eller et købsbevis. Send ikke til vores forretningsadresse, men sørg for at sende den til vores angivne returadresse.
Refundering
Når din returnering er modtaget og kontrolleret, sender vi dig en e-mail med besked om, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også informere dig om, hvorvidt din tilbagebetaling er blevet godkendt eller afvist. Hvis den godkendes, vil din tilbagebetaling blive behandlet, og en kreditering vil
automatisk blive foretaget på dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for et bestemt antal dage.
Forsinket/manglende tilbagebetaling
Hvis du ikke har modtaget din tilbagebetaling endnu, skal du først tjekke din bankkonto igen. Kontakt derefter dit kreditkortselskab, da det kan tage noget tid, før din tilbagebetaling officielt er bogført.
Kontakt derefter din bank. Der er ofte en vis behandlingstid, før en tilbagebetaling bliver bogført. Hvis du har gjort alt dette og stadig ikke har modtaget din tilbagebetaling, bedes du kontakte os på serviceovalo@gmail.com).
Ombytning Vi ombytter varer, hvis de er beskadigede eller ødelagte. Hvis du har brug for at bytte en vare til samme vare, skal du sende os en e-mail på serviceovalo@gmail.com), så hjælper vi dig.
Ombytning
Vi ombytter varer, hvis de er beskadigede eller ødelagte. Hvis du har brug for at bytte en vare til samme vare, så send os en e-mail på serviceovalo@gmail.com så hjælper vi dig.
Gaver
Hvis varen var markeret som en gave, da den blev købt og sendt direkte til dig, vil du modtage en gavekredit til værdien af din returnering. Når vi har modtaget den returnerede vare, får du tilsendt et gavekort til . Hvis varen ikke var markeret som en gave på købstidspunktet, eller hvis gavegiveren fik ordren sendt til sig selv for at give den til dig senere, sender vi en tilbagebetaling til gavegiveren, og de vil blive underrettet om din returnering.
Returnering
For at returnere dit produkt skal du sende os en e-mail på serviceovalo@gmail.com). Så hjælper vi dig videre. Du er ansvarlig for at betale dine egne forsendelsesomkostninger for at returnere din vare. Forsendelsesomkostningerne kan ikke refunderes. Hvis du modtager en tilbagebetaling, vil omkostningerne til returforsendelse blive trukket fra din tilbagebetaling. Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det tager for dit ombyttede produkt at nå frem til dig, variere. Hvis du returnerer dyrere varer, kan du overveje at bruge en sporbar forsendelsestjeneste eller købe en forsendelsesforsikring. Vi kan ikke garantere, at vi modtager din returnerede vare.
Har du brug for hjælp?
Kontakt os på serviceovalo@gmail.com) eller udfyld formularen på www.ovalo.dk/contact/, hvis du har spørgsmål vedrørende tilbagebetaling og returnering.